AVALUACIÓ

PART I.- Activitats.

Aquestes activitats són 
un recurs d’aprenentatge interactiu destinat a l’aprenentatge o revisió de l’aprenentatge d’alguns dels conceptes de la unitat didàctica.

ACTIVITAT 1.- Classificació dels triangles.
    En aquesta activitat els alumnes hauran de respondre a preguntes tipus test sobre els tipus de triangles amb una mica de dificultat.

Classificació dels triangles




ACTIVITAT 2.- Lectura 1.
    Aquesta és la primera activitat per a comprovar que has llegit i entés l'entrada 2 de la bitàcola.

Lectura 1. Entrada 2 de la bitàcola.



ACTIVITAT 3.- Lectura 2.
    Aquesta activitat és per a comprovar que has llegit i entés l'entrada 3 de la bitàcola.





ACTIVITAT 4.- Tipus de triangles.
    En aquesta activitat els alumnes han de completar unes frases amb les paraules correctes sobre els tipus de triangles.





ACTIVITAT 5.- Els triangles I.
    En aquesta activitat els alumnes han de respondre a 18 preguntes tipus test sobre els triangles en general.

Els triangles I




ACTIVITAT 6.- Classificació dels triangles.
    En aquesta activitat els alumnes han de resoldre els mots encreuats amb mots corresponents al tipus de triangles.

Els triangles II




ACTIVITAT 7.- Definicions dels triangles.
    En aquesta activitat els alumnes han d'unir cada ovella amb sa parella: els tipus de triangles amb la seua definició.

Els triangles III


-----

PART II.- Seguint les instruccions de l'activitat A7, procedisc a introduir la rúbrica en aquesta pàgina i passe a detallar la seua utilitat.

   La utilització de la rúbrica en l'avaluació és una ajuda per a la consecució d'una avaluació objectiva i consistent dels treballs realitzats pels alumnes. Ens permet diagnosticar el procés d'ensenyament-aprenentatge i, per tant, intervindre en la seua millora.
    En conéixer prèviament els objectius a complir, la majoria dels alumnes s'impliquen a aconseguir-los i són conscients de la
importància de la regulació del procés d'aprenentatge.
  La utilització de les rúbriques d'avaluació permet que l'avaluació siga formativa, diagnòstica, orientadora i orientada a la pràctica de la professió.

Avantatges per al professorat:
- És una eina per a l'avaluació objectiva i consistent.
- Promou la reflexió sobre l'establiment dels objectius d'aprenentatge i els criteris d'avaluació.
- Proveeix informació sobre l'efectivitat del procés d'ensenyament/aprenentatge.
- És un instrument obert en l'elaboració del qual poden participar els estudiants.
- Estimula la reflexió sobre l'avaluació amb la finalitat de millorar el procés.

Avantatges per a l'alumnat:
- Proporciona coneixement sobre els objectius d'aprenentatge i els criteris d'avaluació.
- Proporciona retroalimentació sobre el procés d'aprenentatge.
- Promou la responsabilitat en l'aprenentatge.
- Augmenta l'autonomia en l'aprenentatge.
- Facilita la participació de l'alumne en la seua autoavaluació.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada