Aquestes activitats són un recurs d’aprenentatge interactiu destinat a l’aprenentatge o revisió de l’aprenentatge d’alguns dels conceptes de la unitat didàctica.
ACTIVITAT 1.- Classificació dels triangles.
En aquesta activitat els alumnes hauran de respondre a preguntes tipus test sobre els tipus de triangles amb una mica de dificultat.
Classificació dels triangles
ACTIVITAT 2.- Lectura 1.
Aquesta és la primera activitat per a comprovar que has llegit i entés l'entrada 2 de la bitàcola.
Lectura 1. Entrada 2 de la bitàcola.
ACTIVITAT 3.- Lectura 2.
Aquesta activitat és per a comprovar que has llegit i entés l'entrada 3 de la bitàcola.
ACTIVITAT 4.- Tipus de triangles.
En aquesta activitat els alumnes han de completar unes frases amb les paraules correctes sobre els tipus de triangles.
En aquesta activitat els alumnes han de completar unes frases amb les paraules correctes sobre els tipus de triangles.
ACTIVITAT 5.- Els triangles I.
En aquesta activitat els alumnes han de respondre a 18 preguntes tipus test sobre els triangles en general.
Els triangles I
En aquesta activitat els alumnes han de respondre a 18 preguntes tipus test sobre els triangles en general.
Els triangles I
ACTIVITAT 6.- Classificació dels triangles.
En aquesta activitat els alumnes han de resoldre els mots encreuats amb mots corresponents al tipus de triangles.
Els triangles II
En aquesta activitat els alumnes han de resoldre els mots encreuats amb mots corresponents al tipus de triangles.
Els triangles II
ACTIVITAT 7.- Definicions dels triangles.
En aquesta activitat els alumnes han d'unir cada ovella amb sa parella: els tipus de triangles amb la seua definició.
Els triangles III
En aquesta activitat els alumnes han d'unir cada ovella amb sa parella: els tipus de triangles amb la seua definició.
Els triangles III
-----
PART II.- Seguint les instruccions de l'activitat A7, procedisc a introduir la rúbrica en aquesta pàgina i passe a detallar la seua utilitat.
La utilització de la rúbrica en l'avaluació és una ajuda per a la consecució d'una avaluació objectiva i consistent dels treballs realitzats pels alumnes. Ens permet diagnosticar el procés d'ensenyament-aprenentatge i, per tant, intervindre en la seua millora.
En conéixer prèviament els objectius a complir, la majoria dels alumnes s'impliquen a aconseguir-los i són conscients de la
importància de la regulació del procés d'aprenentatge.
La utilització de les rúbriques d'avaluació permet que l'avaluació siga formativa, diagnòstica, orientadora i orientada a la pràctica de la professió.
Avantatges per al professorat:
- És una eina per a l'avaluació objectiva i consistent.
- Promou la reflexió sobre l'establiment dels objectius d'aprenentatge i els criteris d'avaluació.
- Proveeix informació sobre l'efectivitat del procés d'ensenyament/aprenentatge.
- És un instrument obert en l'elaboració del qual poden participar els estudiants.
- Estimula la reflexió sobre l'avaluació amb la finalitat de millorar el procés.
Avantatges per a l'alumnat:
- Proporciona coneixement sobre els objectius d'aprenentatge i els criteris d'avaluació.
- Proporciona retroalimentació sobre el procés d'aprenentatge.
- Promou la responsabilitat en l'aprenentatge.
- Augmenta l'autonomia en l'aprenentatge.
- Facilita la participació de l'alumne en la seua autoavaluació.
La utilització de la rúbrica en l'avaluació és una ajuda per a la consecució d'una avaluació objectiva i consistent dels treballs realitzats pels alumnes. Ens permet diagnosticar el procés d'ensenyament-aprenentatge i, per tant, intervindre en la seua millora.
En conéixer prèviament els objectius a complir, la majoria dels alumnes s'impliquen a aconseguir-los i són conscients de la
importància de la regulació del procés d'aprenentatge.
La utilització de les rúbriques d'avaluació permet que l'avaluació siga formativa, diagnòstica, orientadora i orientada a la pràctica de la professió.
Avantatges per al professorat:
- És una eina per a l'avaluació objectiva i consistent.
- Promou la reflexió sobre l'establiment dels objectius d'aprenentatge i els criteris d'avaluació.
- Proveeix informació sobre l'efectivitat del procés d'ensenyament/aprenentatge.
- És un instrument obert en l'elaboració del qual poden participar els estudiants.
- Estimula la reflexió sobre l'avaluació amb la finalitat de millorar el procés.
Avantatges per a l'alumnat:
- Proporciona coneixement sobre els objectius d'aprenentatge i els criteris d'avaluació.
- Proporciona retroalimentació sobre el procés d'aprenentatge.
- Promou la responsabilitat en l'aprenentatge.
- Augmenta l'autonomia en l'aprenentatge.
- Facilita la participació de l'alumne en la seua autoavaluació.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada